Salg & marked

Basen i vår salg- og markedsstrategi er å skape sterke varemerker til forbruker, primært på det nordiske markedet, via valgte kanaler basert på grundig målgruppeanalyse. Gjennom langsiktige samarbeid med strategisk valgte partnere, blir våre innovasjoner og produkter til glede for mennesker i hele verden.

Sterkt lokalt nærvær og sterke varemerker

Vi setter stor pris på vårt samarbeid med helsekostbutikkene, butikkjeder som Life, Sunkost, H-Naturkost, Vita, utvalgte webshopper og apotek. Som butikk vil vi gi deg rette forutsetninger for at du skal lykkes med ditt salg. Vi har opplæring med butikks personell, skaper varemerker forbruker stoler på og gjør vårt for å være til stede der forbruker søker informasjon om eller vil kjøpe våre produkter.
Med tilgang til en kompetent utviklingsavdeling og moderne produksjonsanlegg arbeider vi aktivt med å utvikle produktporteføljen med nye og spennende produkter.

Exportsalg

Våre eksportsatsninger tar utgangspunkt i våre sterke varemerker og innovative produkter. Fokus er å utvikle langsiktige samarbeid med strategiske partnere på utvalgte marked. Vår forretningsmodell innebærer at vi eier og produserer produktene, mens du som distributør/partner har ansvar for å markedsføre og bygge fremgangsrike varemerker på ditt geografiske område. Vi jobbe ri dag globalt og er tilstede på nesten alle kontinent.
Som partner deltar du i å utvikle våre innovasjonskonsepter, via et nært samarbeid under hele prosessen med å ta frem nye produkter. Våre egne merkevarer er en del av vårt exporttilbud. Vårt sterke nærværet på det nordiske markedet har ofte bidratt til vellykkede lanseringer på nye markeder av våre exportpartnere. Eksempler på dette er Dermyn og Jabushe der vi ser sterk salgsvekst rundt om i verden.

Kontakta oss!

→ Läs mer om innovationer och exportprodukter